Myzli?

Hon har anlänt!
Vid 14 var vi och hämtade henne på öckerö. Det var lite ledsamt när man skulle ta henne från sin mamma, kände mig som ett riktigt kräk. Men efter en obehaglig halvtimma (lite stel stämning) så var det dags att åka hem med Myzli, som nog blir hennes namn. Först var hon rädd, men efter en stund var hon fast besluten att få ut så mycket av åkturen som möjligt, å som vi brottades. Vi bestämde oss för att strunta i buren så hon fick sitta i mitt knä. Först i jonsered gav hon med sig och somnade!

   
 

Nu har hon fått vila så är hon vild! Jag undrar vad vi har gett oss in på. Vi längtar tills Morris och hon bekantat sig lite mer så kanske Morris hjälper oss lite med uppfostran. Än så länge har hon bara vält ner en krukväxt. Jag är lite orolig för våran soffa.


Så här söt var hon när hon somnade
mellan soffan och fönstret efter middagen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

men guuuud!!! vilken underbar liten rackare!!! helt käääär Gud, va kul för er, och för morris när hon väl bekantat sig med katten! är så glad över att ni hittat en till underbar kisse! Själv ska vi kolla på vår hona antingen imorgon eller på lördag. Blir nog att vi tar hem henne direkt. Hon är en blandning av burma och skogis, så hon e nog en ganska stor dam! har dock inte fått se bild på henne, men hon verkar så underbar när ägaren talar om det lilla livet. Viltfärgad, tigrerad med vita tassar och helt underbar har jag uppfattat=) Så det känns redan som vi bestämt oss. Di lär också märke när vi fått hem våran lilla misse med tanke på alla bilder jag kommer att lägga upp=) lycka till nu! kram!

2008-06-26 @ 06:04:57
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Antonia

Åh! Hon var helt gudomlig!! Puss:)

2008-06-26 @ 08:18:51
Postat av: alexandra

ja det gör hon banimig=D va lika!

2008-06-27 @ 22:45:43
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0