Hey boy

Verkligheten kan vara så jäkla tråkigt, dassig alltså! När man tänker på det. Är jag ensam om att tycka det? Från och med nu tänker jag se allting utifrån min sköna bubbla, och den ska vara fin. Alla torra ,tråkga,  uppstoppade människor där ute; ledsen men ni finns inte längre.

När tiden rullar på är det lätt att glömma vad som betyder något. Man strävar efter att ha allt, och man ser inte alltid vad man faktiskt har. Det är alltid lätt att jämföra med vad alla andra har med det man själv saknar. Misstaget där är när man glömmer att jämföra vad man har med det andra saknar. Det  misstaget har jag gjort.  Det tror jag de flesta av oss gjort någon gång. Det är läskigt bara när man gör det med något som betyder så mycket, när man glömmer vad som betyder mest.  

                
      
Det känns som jag älskar dig
för jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: J

right back at you ska du veta. Love ya!

2008-06-13 @ 20:15:37
URL: http://moderndaychaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0