Jag gillar

Idag åkte jag efter jobbet till brorsan och hälsade på i hans nya lägenhet i biskopsgården. Där fick jag se på nära håll nånting som jag alltid fascinerats av, nämligen mega-gigantiska hundkex. Såna där blommor ( eller ogräs?) som man brukar ha på midsommarstången, fast en tusen gånger så stora! Jag vet inte varför, men jag bara älskar dem. Så stora å häftiga. Kolla! Mmm...

   
Dom går lätt över lilla mig men Brorsan e ändå lång å de går lång över honom


Jaja... jag ska släppa det nu. Ska hoppa in i duschen nu så blir det att roa sig sen. Å nu gjorde Sverige mål. Hurra hurra ( kan  ju låtsas att jag bryr mig).

Kommentarer
Postat av: alexandra

kul att du har en blogg nu=) Jag har också en blogg, men är låst för tillfället...ska väl låsa upp den snart, men tror jag ska ha den lösenordsskyddat iaf av vissa skäl. Men när jag låser upp den får du lösen och det så kan du läsa min=) Hoppas du haft en trevlig dag! kram på dig!

2008-06-15 @ 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0