Fjärilar

Igår köpte jag å Jonas sån där nästan färdiglagad paj, den där nya från ekströms där man bara häller ner allt i en form å slänger in i ugnen. Den var sjukt god och galet lätt att göra; ingen disk tjoho!

Imorgon är en väldigt stor dag för mig, Jonas och Morris. Vi ska nämligen få tillökning i familjen. En liten kattbebis ska vi hämta! Åh det är så spännande, jag e alldeles pirrig i magen. Just nu bor den långt borta på öckerö, så hon får färdas en bit för att få ta del av vår familj. Jag tror vi har det perfekta namnet för henne också, men vi får se hur hon ser ut i verkligheten innan vi bestämmer oss. Jag är så nervös ifall det kommer bli fel imorgon. Tänk om man upptäcker att... ja jag vet inte. Imorgon ska jag lägga in en vacker bild på henne.

Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: alexandra

guud va kul!! vi ska kolla på en flicka imorrn eller på fredag=) ska ringa uppfödaren om dagen! ja, vists blir man helt lycklig och piriig i hela kroppen=) grattis till katten=P

2008-06-25 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0