86 pengar

yepp, det är vad jag har på kontot idag. Känns uppfriskande .Oh ja! Men så är det ju när man pluggar, då blir man fattig på sommaren... tills lönen rullar in. Fast lön för juni får man ju först  i juli. Så imorgon blir det bara liten lön haha. För att krydda dagen på jobbet sa idag min chef att lön från en annan tjejs timmar kom in på min förra lön... så jag har t.o.m fått för mkt och får såklart betala tillbaka. Men det går ingen nöd på mig. Jag å Jonas har precis bokat och betalt  våran solresa för augusti!! Tjoho! Turkiet blir det. Vi kommer ha det så jäkla bra. Hotellet ligger precis vid stranden å inte långt ifrån centrum. Vi har planerat lite roliga grejs vi ska göra också. Det känns bra när man sitter här i kalla Sverige, att man är garanterad lite sol!




Den 23:e augusti drar vi!

Ps. Någon som vill vara kattvakt?

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vad härligt med semester!! det skulle jag behöva=) får vänta till man får lite mer pengar som rullar in hehe hoppas det går bra med katten! kram

2008-06-26 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0