Seriöst

Jag ska strax gå å lägga mig. Tänkte kolla lite på expressen.se för lite läsning innan sovdags. Jag klickar in på mode sidan och vad ser jag där? Ebba von Sydow har skrivit en tre meter lång lista på vad som är inne och ute i sommar. Inne och ute!? Varför får man för sig att skriva en sån lista? Jag tänkte att det måste vara ett skämt. Ja, det måste det ju vara. Det är väl en sak att skriva om mode och sånt, men att berätta för folk vad som är rätt att klä sig i och vad som är fel, då måste man ju ha problem. 
Reality check, snälla. Är man såpass känd som hon är så har man faktiskt ett ansvar, tycker jag.
Fast det måste ju vara att hon driver med de som faktiskt tar det hon säger på allvar. Fast det är väl inte så kul.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja, dem är ett stort enmda skämt! men meningen är ju att det ska vara seriöst=O J**** påhitt! Låt folk bära vad dem VILL och inte låta sig påverkas av ingen mindre än, Ebba von Sydow (HAHAHA) kram på dig!

2008-07-08 @ 10:26:44
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0