Latmask

Ja... Det här med att jobba alltså. Efter att bara ha pluggat i en termin har jag redan blivit bortskämd. Haha, jag skäms lite men jag tycker att det känns tungt att behöva jobba hela 5 dagar i rad denna veckan. Att gå i skola e skönt, även om det ofta är mkt att läsa å lära sig så får man ju iaf vara sig själv, och äta nästan när man känner för det.  På jobbet e man ju nån slags robot känns det som... Nån mer som känner så? Nej? okey... haha slå mig i skallen. Hur ska det bli när jag är vuxen kvinna och måste jobba hela tiden.

Nej! nu ska jag slänga mig i soffan å se en film med älsklingen! Massa mackor ska jag äta också.
Mumma


Kommentarer
Postat av: alexandra

precis sådär känner jag med! men jag har ju inte jobbat på riktigt sen förra sommaren (räknar inte att jag delat reklam som "jobb"...kalla mig bortskämd. Hur ska det gå för mig när jag får jobb haha. Men hoppas på kvällsjobb nu i höst 2-3 dagar/veckan. Jag är mer än kvälls/nattmänniska än dagmänniska - pga av att studierna gjort mig sån. Bortskämd med sovmorgon=D Hoppas filmen du ska se med jonas är bra! puss!

2008-07-07 @ 21:26:17
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0