Idag är jag ledig

Jag e sjuk! Jag hatar att vara sjuk, det är så tråkigt. Jag kan inte ens säga att jag iaf slipper jobba för jag e ändå ledig. Men min Myzli e också sjuk så vi e sjuka ihop, fast hon e något piggare än jag. Hon har bara mask i magen.
Men jag har ringt vårdcentralen så jag borde få en tid imorgon så jag kan få lite knark så blir jag frisk på nolltid. Lagom till helgen, ja det bli bra. För då ska vi ut å dansa så då kan man inte vara sjuk. Fast jag får väl skippa drickat då kanske...

Annars ja, det var länge sedan jag uppdaterade här. Nu har jag bara två veckor kvar att jobba efter denna veckan, sen är det semester. Jag å Jonas har två underbara veckor tillsammans, Först ska vi ut på en liten svensk minisemester med två vänner, sen ska vi slappa ett par dagar å sen drar vi! Fatta att vi ska vara med bara varandra, det blr magiskt. Fast vi kommer nog sakna våra små älsklingar här hemma. Haha kommer nog lipa när vi lämnar dem, det är sån jag är. Önskar jag kunde ta med mig dem.

Nu måste jag nog äta choklad.

Kommentarer
Postat av: antonia

min söta stackars terese då:( ! Nu får du verkligen se till att krya på dig. vi SKA dansa till helgen;)! Massa kramar på dig. Saknar Myzli btw!

Postat av: alexandra

stackarn då...hoppas du, ni mår bättre idag! kram!!

2008-07-31 @ 15:16:44
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0