Givande dag

Idag min dag bestått av följande:

  • Besöka vårdcentral och apotek och hämtat mitt nya visakort på vägen hem
  • Suttit i soffan
  • Ätit choklad
  • suttit på trappen med Myzli i inte mindre än 5 min
  • Legat i soffan
  • Handlat chips, banan och nudlar
  • Diskat

Nu om 20 min ska jag öppna min chipspåse. Jag orkar nog inte tillaga nudlarna ändå. Jag fick min medicin idag, men den verkade inte så snabbt som jag hade hoppats på; fortfarande sjuk. Men imorgon, då är jag frisk, jag känner det.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi slit inte ut dig=P Gött med en slappardag!! hoppas du mår bättre tills imorgon. Puss!

2008-07-31 @ 18:13:50
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0