hej hopp

Idag har mitt mål bara varit att plugga. Men det blev mest tvätt och bak här hemma. Jag har bakat kanelbullar! Mm jag har inte smakat ännu, men jag är säker på att de blev perfekta. Ikväll när Jonas kommer från jobbet ska han få pepparkakor, bullar och julmust=) Fast jag ska ju sova nästan direkt när han kommer hem. Jag har ju tenta imorgon!  Ska packa min väska med lite godsaker ikväll. Ingen tenta utan snask!

Jag har ju en galen granne där uppe. Idag när min andra granne körde in sin bil på våran gångväg blev galna grannen sne och öppnade sin dörr och skrek typ "du har ingen rättighet att köra in där". Hehe grannen i bilen svarar "vaa" och galna grannen upprepar. Sedan börjar de gapa och skrika på varandra! "tyst tyst tyst" och "du ska inte gapa på mig" o.s.v Det slutar med att grannen i bilen lutar sig ut ur bilrutan och höjer näven mot galna grannen och gapar "du, jag kommer upp! vänta bara" och backar sedan hela vägen tillbaka med bilen. Det här var jättekul tyckte jag och satt bara och väntade på den andra konfrontationen, men det blev tyvärr inget mer. Tänk bara hur kul det hade vart om grannen faktiskt hade gått upp till galna grannen!!
Det som jag tyckte var roligt är att att galna grannen brukar gapa och skrika inne i sin lägenhet, men bara för sig själv. Har aldrig trott att han skulle gapa åt någon här i grannskapet.
 
Ja allt runt omring är kul när man sitter ochh pluggar. Allt annat än det man måste läsa.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hahahahaha..jag skrattar fortfarande. Seriöst gumman! Åh vad jag saknar dig och din galet roliga humor och dina storys om "galne grannen". Tänkte faktiskt på honom häromdan när jag hörde en Johnny Cash-låt. Bombombom-ljudet du vet!



Jag önskar dig ALL lycka nu imorgon. Ät godis och bullar så går det nog bra ska du se;) Är magen glad så är sinnet glatt. Ny filosofi av Antonia Blennqvist

2008-12-02 @ 22:13:13
Postat av: Anonym

Hahahahaha..jag skrattar fortfarande. Seriöst gumman! Åh vad jag saknar dig och din galet roliga humor och dina storys om "galne grannen". Tänkte faktiskt på honom häromdan när jag hörde en Johnny Cash-låt. Bombombom-ljudet du vet!



Jag önskar dig ALL lycka nu imorgon. Ät godis och bullar så går det nog bra ska du se;) Är magen glad så är sinnet glatt. Ny filosofi av Antonia Blennqvist

2008-12-02 @ 22:13:58
Postat av: antonia

Hahhahahaha! Åh vad jag fortfarande skrattar när du skriver detta;). Gaah, saknar din galna humor och dina sjukt roliga storys om galne grannen, gumman! Tänkte faktiskt konstigt nog på honom häromdan när jag hörde en johnny cash - låt på radion. Bombombom-ljudet du vet!



Och du..käka massa goa bullar och godis så löser sig nog tentan ska du se! Är magen glad så skriver man bra;). Puss

Postat av: Anonym

Hahhahahaha! Åh vad jag fortfarande skrattar när du skriver detta;). Gaah, saknar din galna humor och dina sjukt roliga storys om galne grannen, gumman! Tänkte faktiskt konstigt nog på honom häromdan när jag hörde en johnny cash - låt på radion. Bombombom-ljudet du vet!



Och du..käka massa goa bullar och godis så löser sig nog tentan ska du se! Är magen glad så skriver man bra;). Puss

2008-12-02 @ 22:18:47
Postat av: Emelie

Haha!



Och det roligaste är ju ändå att Antonia var tvungen att skicka fyra liknande kommentarer om det :)



Puss!!

2008-12-03 @ 09:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0