Så här efter jul

Glömde visst bort bloggen. Julen har varit underbar i år. Julafton firades med Jonas släkt och annandagen hos min familj. Supermysigt. Fina paket har jag fått också=) Det bästa med julen har för mig varit all tid jag fått spendera med Jonas! Det var längesedan vi fick umgås såhär mycket!

Idag var vår hyresvärd här och skulle besiktiga vår lägenhet. Det står mellan oss och ett annat par. Tyvärr verkade hon inte alltför imponerad av vår uteplats. Ska den bli vårt fall? förmodligen. Förhoppningsvis får vi svar idag. Bäst att krossa drömmarna med en gång. Ingen mening med att dra ut på lidandet.

Nu är det dags att plugga. Jag har inte gjort någonting än så länge så jag har en del att ta itu med vad gäller skolarbetet.

Och imorgon är det nyår. Undrar vad som händer då. Kanske stannar hemma och drar täcket över huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0