Nu är det mörkt

Uhh nu känner jag mig dum. Jag kom hem rätt tidigt idag och vid klockan två kände jag att jag förtjänade en tupplur... och nu vaknade jag! 3 timmar senare! Nu kommer jag aldrig somna ikväll! Haha vilken tur att Elvira ringde och väckte mig.

Idag hade jag tenta! Jag måste säga att den kändes väldigt lätt. Så får man kanske inte säga, för jag vet att jag inte satte alla poäng. Men den var inte alls komplicerad. Inte så svår som jag trodde. Jag var klar redan efter knappt två timmar och såg mig omkring. Folk hade inte gjort mer än hälften ju! Då tänkte jag att shit jag måste ju ha slarvat mig igenom den, men jag hade redan kontrollerat att allt stämde. Aja... antingen var jag kass eller grym. Jag gissar på det senare;) haha... nä men det känns i alla fall jäkligt bra! Får domen om tre veckor. Håll tummarna för att jag var grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0