Ljuset i slutet av tunneln

Torsdag är över! Ska bli så jäkla gött med helg! Idag var vi med barnen och kollade på is-show i stenkullen. Riktigt mysigt faktiskt. Duktiga åkare, verkligen!
Imorgon är det lucia på skolan. Då ska vi vara på skolan redan halv åtta! Och firandet görs utomhus. Burr kommer bli så kallt. Hehe det är en av de anledingarna till att jag bestämde att jag inte vill bli förskolelärare- Man är ute så himla mycket! Inte min grej! Men ett lucia-firande ska ju inte vara nåt problem. Blir mysigt. Hela dagen blir nog mysig.

I helgen ska jag försöka få köpt mina klappar. Och nåt litet till mig själv hihi. Mamma och Micke trodde jag skulle vara svårast i år, men för en gångs skull önskade sig mamma något, Hon t.o.m. pekade ut exakt vad! Underbart. Bror får man klura lite på. Jag har faktiskt inte ens kommit på vad jag ska ge Jonas än...

Nu jävlar ska jag klämma på med hög musik. Piggna till lite. På nåt sätt känns semisonic rätt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Myspys hörru! Ska också försöka få köpt de där klapparna till helgen. Gosh vad min plånbok ekar tomt:(. Får bli shopping på Rusta i år eller nåt;)



Ha så mysigt på lucia imorgon! Kram min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0