galna grannen med den galna hunden

Jag satte klockan imorse för att ringa vårdcentralen. När jag väl vaknade så kändes det aningen bättre så jag struntade i det. Jag hade inte behövt ställa klockan för galna grannen väckte ungefär hela grannskapet när han stod ute på gatan och skrek: KOM KOM KOM KOM! Vem var det han ropade på? Jo hans nya hund då. Efter fem minuter hör jag brötande på ovanvåningen och sen sätter hunden i gång. Han ylar å gnäller och rafsar i golvet. Ja det är ju en hund som passar galna grannen. Detta fick mig att koka och efter ca en halvtimma tänkte jag att jag hoppas verkligen vi får en ny lägenhet. SNART! Annars får jag nog lämna in ett klagomål, för detta är värre än musiken.

Åh nu sa min klasskamrat att de fått tillbaka tentorna! Jag hoppas hon kan lura till sig min sen också! Så skönt när man har någon i klassen man alltid kan lita på=)

Och nu ringde mamma och sa att hon kommer på besök! Det var jättelängesedan vi sågs nu! Hoppas hon inte blir äcklad av min lägenhet bara hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0