bitterhet

Min helg skulle bestå av shopping, gym och mys. Det gjorde den inte. Anledningen till att jag varit så trött under veckan var förmodligen att jag skulle bli sjuk lagom till middag på fredagen! Det var knappt en månad sedan jag blev frisk från förra förkylningen så jag trodde verkligen inte jag skulle bli sjuk igen. Inte rätt. Jag skulle faktiskt vilja gå så långt som att säga att det är sjukt orättvist. Jag har ätit mina vitaminer, jag har ätit typ 4 frukter om dagen, jag har haft varma kläder och alltid skyddat halsen extra noga och jag har tvättat mina händer superextra noga! Det måste ju finnas nån jävel som förtjänar det mer än jag? Det är inte ens förkylning jag fått nu. Det är nåt annat och jag gillar det inte.
Kan ni skymta en viss bitterhet i detta inlägg?

Kommentarer
Postat av: antonia

Åh, usch:(..en av mina vänner i klassen berättade idag något som lät som nåt liknande som hon hade råkat på..tråk! Se bara till att bli frisk snart. Tills dess får du väl mysa i soffan framför tv:n eller nåt;). Brukar vara bra medicin.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0