Tävling i helgen

Nu är det jobb om en halvtimma. Oh vad jag längtar.
Imorgon åker Jonas på tävling i Danmark, så jag blir ensam med katterna. Kanske kan man locka över nån kompis med film. Jag jobbar iofs nästan hela tiden när han e borta så jag kommer ha fullt upp ändå. Fast jag hade gärna följt med på tävlingen. Förra tävlingen var rolig. Den var i Ängelholm.


Vi började med att ta lite bilder på killarna vid nån dirt någonstans. På kvällen bjöd Matthias på större delen av underhållningen när han försökte flyga med hjälp av ett parasoll från Lidl. Det gick väl sådär.

  

När vi kom tillbaka till campingområdet var grisfesten i full gång. Många föräldrar som hade passat på att slappna av, med lite hjälp från... baren



Dagen efter var det tävling som gällde! Tyvärr hade jag tagit slut på batteriet till kameran lagom till detta.

Over and out, she said


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0