Lite skit från mig till dig

Idag efter att jag träffat min kära mor mötte jag upp Jonas i stan för lite minigolf. Det var skoj, bortsett från att min älskling var en mkt dålig förlorare haha. Efter matchen var det dags att äta och då var Paprika det bästa alternativet. Mums. 

Väl hemma tog jag ut Myzli på en promenad. Det uppskattades, men nu vill hon ut igen och skriker så det gör ont i hjärtat nästan. stackars liten som inte får som hon vill jämt. 

Annars så bara njuter jag av min semester! Har börjat ladda upp för Turkiet nu och vi är så taggade för en vecka i solen! Jag har köpt en ny bikini, eftersom Myzli tyckte min gamla var ful och bajsade på den. Det enda jag behöver inhandla nu är ett par flipflops, sen är jag good to go. 



Förresten så var vi och såg Arkiv-x filmen här om dagen och jag har en sak att säga: Besvikelse! Fy! Jag var så förväntansfull, men filmen levde verkligen inte upp till mina förväntingar. Hela vägen hem diskuterades det om allt som kunde gjorts bättre, och det var mkt kan jag säga. Nej, filmen hade inte med Arkiv-x att göra, skulle jag säga. 



En annan sak som diskuterades var min besvikkelse över att min favoritbiograf är borta: Filmstaden! Jag har alltid haft den som Nr 1. Sen att de även plockat Palladuim- skandal. Bergakungen är ingen riktig biograf. Den är ful. Bara fin på utsidan å ful på insidan. Den är inte ens fräck.



 

Kommentarer
Postat av: antonia

Åt också på paprika idag:)! Mums! Ska bli kul att träffas imorgon! Pöööss.

2008-08-19 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0