Tack för helgen

Då var det måndag igen. Helgen var jättefin. I lördags var vi ute å dansade, lika kul som vanligt. Träffade många som man inte träffar så ofta längre. Vi var på sticky, givetvis. Dit brukar vi gå, för där finns nåt för alla så det blir inga sura miner haha.
Vi träffade på en hel del roliga människor, men även några som kanske borde prova på charmkurs. Skrämmande, men även underhållande. Kort och gott så hade jag en fantastisk kväll, mest tack vare sällskapet!! Tog en del roliga kort, men jag fattar inte vart jag gjort av kabeln till kameran så dem får ni se senare. Kanske. Antonia har lagt ut en del på sin blogg: http://www.antoniagoestopennybridge.blogspot.com/. Inte så smickrande för min del, men det bjuder vi på.

I går gjorde jag och älsklingen en bakis-pizza, istället för att gå till vår pizzeria. Den blev superb! Resten av dagen bestod av att se på film. Det var mys. Alltid mys på 10D.

Idag är jag ledig, sen blir det jobb å jobb. Jonas åkte iväg för att köpa en ny laptop, så vi har varsin. Det tycker jag blir bra. Undrar bara vad jag ska göra av min azuz som vi köpte för nån månad sen... Tre datorer känns ju lite onödigt. Oj oj vilka problem man kan ha i lerum.

Två veckor kvar av jobb, sen är det semester!
Semester!


Kommentarer
Postat av: alexandra

gud va kul ni verkade haft! såg på bilderna på antonias blogg=) Miss you! 1 månad kvar=) hihi

2008-08-04 @ 19:47:36
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0