illa

Sitter i soffan med Myzli i knät. Jag vaknade precis upp från min vila. Efter jobbet idag var jag så trött att jag blev väldigt ledsen när jag var tvungen att äta innan jag fick sova. Orkade knapps hålla ögenen öppna! Nu när jag har sovit mår jag väldigt illa! Sådär så det änna sticker i kinderna. SÅ nu väntar jag på att kroppen också ska vakna till så jag kan börja storstäda. Vill ha det fint när älsklingen kommer hem. Ikväll blir det att stanna hemma.

Nu ska jag äta kladdkaka. Det kanske är det min kropp behöver?

Kommentarer
Postat av: Antonia

Usch vad segt..hoppas du känner dig piggare nu vännen:)! Love your kommentar om Morris och den vita soffan förresten. Haha, extra svart var det ja;). Pussar på dig kompis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0