Don´t mess with who?

Nu har jag renoverat min dator, så nu finns det inga spår av Jonas på den haha... Bara min. Nu ska vi se på film, vi har båda sovmorgon imorgon, för en gångs skull. Jag tippar dock på att vi somnar inom 30 min.
Don´t mess with Zohan heter filmen. Hett. Som snack blir det kladdkaka, färdiggjord såklart. Hehe, men här om dagen gjorde jag världens godaste tigerkaka men smält choklad över. Mmm... den var perfekt.





För då ser hon svartare ut

Vi har äntligen tvättat vår vita soffa. Det behövdes. Innan tvätten var den så smutsig att nästan Morris inte syntes när hon låg i den. Fast bara nästan. Nu syns hennes svarta päls extra bra.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0