hemma

Klockan är inte ens tolv och jag är redan hemma från skolan! Hade ett seminarium 9-12 på förmiddagen. Kom dit och hade hoppats på något spännande eller nåt! Världens tråkigaste jävla seminarium- ever! Läraren drog upp nåt vi aldrig pratat om tidigare, sen ger hon oss en uppgift som påminner om alla de andra som vi gjort under terminen och sen fick vi sitta i grupper och diskutera. Uäh! Vid 11 stack jag. Får panik av att sitta där. Jag lär mig inget nytt nu. Jag blir faktiskt bitter, och lite stressad. Nu om tre veckor är hela min inriktning avklarad. Jag kommer inte få mer utbildning i svenskämnet.
Lite besviken är jag på skolan.

Men skit i det! Vår Gotlandsresa blir tyvärr inställd, eftersom det inte har gått att fixa ett datum som funkar för oss alla. Det är ju trist, men för att se det från den ljusa sidan så kan jag och Jonas nu helt fokusera på vår flytt i juli! Vi längtar så det värker lite i kroppen!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite istället!



Förresten så har vi börjat släppa ut Myzlee nu! Hon är ute nästan hela dagarna och vill ut hela tiden på nätterna. När hon väl kommer in så vill hon ha mat, bli kliad, bajsa och sooova. Hon leker inte längre med sina leksaksmöss heller. Antagligen för att den riktiga varan faktiskt finns där ute.

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

söt katt!



ja visst kan jag lägga upp favorit topparna nångång:P

2009-05-12 @ 16:27:13
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: JENNY

vilken söt liten katt!! :)

2009-05-20 @ 08:21:03
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0