fin fint

Min lördag var helmys. Elvira var här hela dagen och vi spelade tv-spel och käkade middag. På kvällen lämnade hon mig och jag gjord mig i ordning för en kväll på stan. Mötte upp sötnosarna på tåget redan vid åtta=) Vi drog in och drack lite vin först.


Sedan drog vi och skulle dansa, men eftersom det vi var så tidigt ute så hade de inte ens öppnat klubben än. Personal var dock på plats så efter lite övertalning så fick vi komma in ändå. Vi fick varsin filt och drink och satte oss på uteplatsen- bara vi tre=) så jävla mysigt.


Sen blev det dans resten av kvällen!

När jag kom hem väntade Morris på mig i sängen och vi myste och somnade in till en film.


Vaknade tjugo i två idag haha. Nu ska jag strax möta upp en vän och rösta=) Sen ska vi nog spela lite Mario Party hihi

Kommentarer
Postat av: antonia

Så jävla mysigt ja<3 Alltid lika underbart att få komma tillbaka och umgås med dig gumman! Och Catia är jättego också:) ! Himlans kul! Fina bilder också. Hoppas du röstade för allt vad du var värd och får vila upp dig lite nu då. Vi hörs och syns nog snart igen! Puss puss

2009-06-07 @ 16:12:17
Postat av: Miss Dramaqueen

Åh! Vilken charmig kissemiss=)

2009-06-07 @ 23:56:23
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Godnatt sötnos :)

2009-06-10 @ 00:43:15
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0