Gårdagen

Igår var en rätt lång dag. Jonas åkte till Belgien vid nio och jag åkte till skolan. Efter skolan var det systemet och allum som gällde. På allum hämtade jag ut min ring som jag lämnat in i början på januari. Min förlovningsring var ju för liten så jag har knappt orkat ha på mig den senaste tiden. Men nu sitter den perfekt! Känns bra. Fast nu insåg jag att jag inte får av den...kanske har fingrarna svullnat efter igår.

Nån timma efter att jag kom hem fick jag besök och vid åtta drog vi in till stan på en inflyttningsfest. Det var trevligt, rätt mycket folk och det fanns lite käk också=) Sen fick jag kila vidare till brorsan som hade lite fest han med. Hann vara där en timma och få i mig lite tårta innan vi stack in till stan. Efter många om och men beslöt vi att gå till Dubliners. Vid den här tiden började jag bli riktigt trött, men jag tyckte vi hade trevligt! Hann med 03:17 tåget hem och vid halv fem somnade jag in så sött i min säng. Alldeles själv så jag fick passa på att ligga i mitten av sängen=)

Nu sitter jag och funderar på hur länge jag måste vänta tills jag kan ta bilen till gymmet. Ska googla det! Ikväll kommer Älven hit så ska vi se på film och göda oss.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken myskväll=) ät så ni (nästan) spricker ler Älskar dig vännen! puss

2009-01-24 @ 23:42:53
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0