Sommardrömmar

Nu har man ju börjat fundera lite mer på allvar vad man ska göra till sommaren. Jag funderade på att läsa en sommarkurs, men att skippa lånet och bara ta bidraget och sedan jobba ihop resten. Men nu känner jag snarare att jag bara vill jobba och tjäna lite pengar. Dock vet jag inte vad jag ska jobba med, vill helst inte jobba på mitt nuvarande i sommar också. Jag vill nog helst bara jobba halvtid också. Så man får lite semester också! Hehe får la se om man hittar nåt. Förskolan tänkte jag men de har väl stängt i juli?

Vi har inte riktigt bestämt vad det blir för resa till sommaren... Vi funderar på att spara pengarna och åka till New York. För ditt vill både jag och Jonas gärna åka. Fast man åker ju inte till New York utan shopping-pengar så vi får se vad det blir. Kanske nästa sommar... Just nu siktar jag in mig på London. Längtar såå! 1.5 månad till vi får se Rise Against=)

Ikväll blir det en del plugg. Tänkte göra färdigt hemtentan nu. På måndag börjar vårterminen. VÅR! Börjar längta tills man bara kan ha en tunn, snygg jacka och snygga pumps när man går ut. I vår ska jag nog skaffa mig en grå kavaj att växla med. Snyggt till allt. Nästan.
Idag när Jonas kom hem från jobbet hade han en present till mig, bara för att han är världens gulligaste. Örhängen och armband från pilgrim=) Jättesöta.  

Nä, nu känner jag att jag försöker dra ut på tiden här. Måste diska innan pluggandet också!

Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh vad gulligt att få en spontan kärleks present! tänk om en annan kunde få det också...=/ Tror inte jag har fått en enda present utöver födelsedag och jul...Lite av jonas romantik kan peter få tycker jag=)

2009-01-15 @ 06:30:07
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0