tjoho

Idag stod det jobb på schemat från klockan 06:00. Fick inte en så skoj morgon när jag vaknar av att chefen ringer tio över sex och frågar vart jag är.Gaah. Men tur att butiken ligger så nära. Fatta att jag var där tjugo över sex! Så jag blev ju inte så himla sen ändå, men det var ändå ingen skön morgon. Inte kul alls att försova sig.

En jobbig måndag efter en ack så kul helg! Lördagens utgång var perfekt! Jag hade så kul heela kvällen. Drinkar, tjöt och dans. Precis så en lördagskväll ska se ut. Vi gick ju till Parken och det var faktiskt ett helt okey ställe. Kommer gå dit igen. Vi var så taggade så när det var dags att ta sista tåget hem sa några av oss att vi drar hem till oss och har lite efterfest. Stannade till på 7-eleven här hemma, köpte korv och gick hem. Men när vi väl kom hem var alla så trötta att vi knödde ner oss i sängen och somnade gott.

Ske se om jag lägger upp några av bilderna från lördagen. Tror de flesta blev ganska hemska. Nu tar jag en dusch och sen blir det middagshandel!=)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv. Nej, precis. fattar inte den stora frågan :P jag tycker det är jättemysigt då jag och min pojkvän ligger och ser tv till sent på natten :)

2009-08-04 @ 15:33:24
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-04 @ 21:55:03
Postat av: elin

Fasen också. Hatar när sånt händer. ;b

2009-08-04 @ 21:58:09
URL: http://elinbanan.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-08-05 @ 10:03:53
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0