efter långhelgen

Vilken härlig helg jag har haft! Den har bestått av påskmiddag, utomhus-mys, ommöblering, soff-mys, partaj och bowling. Känner mig skönt utvilad men ändå  har jag ett stort leende på läpparna efter helgen. VI hade riktigt kul i lördags på dansgolvet.

I fredags tog vi ett stort kliv ut och fixade till vår uteplats. Nu känns den respektabel. Typ... gräset måste bara börja växa som vanligt gräs.
Vi har även låtit Myzlee gå fritt ute nu. Funkar inte att ha henne instäng här hemma. Beviset fick bi när hon kom in efter sin första tur i grannskapet. Hon började andas konstigt och jag blev nästan lite rädd. Men då insåg vi. hon var faktiskt andfådd. Hon har lugnat sig galet mycket under helgen. Attackerar inte Morris alls på samma sätt som innan. Hurra!

En sådan här långhelg borde man ju få minst en gång i månaden. Tänk vad glada alla skulle vara då! Jag ialla fall!

Ikväll ska jag och Jonas på bio och se Marley och jag. Den verkar ju supersöt. Jag gillar hundar.

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha ah..det är den förmodligen!! <3 mums!!

åt ett parstycken ihelgen haha ;D åh du får recencera filmen sen ;) haha ja en långledig helg en gång i månaden hade inte vart tokigt!!:)

2009-04-14 @ 13:27:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sara

hej!



jo, jag blev jätteglad när jag insåg att jag behövde shoppa mer. det är ju så himla roligt. :) det är rätt så bra att ha kartongerna faktiskt. men helst skulle jag vilja ha plastlådor så man såg vad som låg i och som var lätta att stapla på varandra.

2009-04-14 @ 14:34:49
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja precis :)

haft en bra dag? :D

2009-04-14 @ 17:40:01
URL: http://jhenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0