God natt


"If there is nothing missing in my life, then why does theese tears come at night?"

Listar ni ut vad det kommer ifrån? Lite mysig låt som tar en tillbaka ett par år, jag kan nästan känna lukten från den tiden. Låter hur flummigt som helst, men ofta när jag tänker tillbaka på gamla tider så är det just luften och dess lukt som får mig att minnas hur det var då.


Det har varit mycket känslor på senaste tiden, Är det hösten som orsakar det tro? Hösten är ju ändå förnyelsens årstid. Men senaste tiden har mitt hjärta haft väldigt svårt att samarbeta med huvudet. Hela kroppen hamnar i spinn. I mitt huvud finns inget vettigt att hämta, men mitt hjärta fullkomligt skriker. Jag nästan ryser, för ikväll känns det så tydligt.
Inatt kommer jag hålla om kudden och låtsas att den är du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0