Fem år

Idag för fem år sedan så satt jag hos Jonas på hans rum hemma i floda. Om två timmar skulle han följa mig till tåget. Det var en promenad som ledde till att det blev vi. Jag kommer ihåg allting väldigt tydligt. Från tåget som susade förbi på andra sidan sjön till det fåniga leendet jag hade när jag sedan var på väg hem. Trots att minnet av den kvällen känns så färskt så känns det som en evighet sen.

Jag och Jonas har alltid gjort något speciellt på våra årsdagar. Vi brukar åka någonstans eller så. Detta blir första året som vi inte gör något speciellt, på vår fem års dag haha! Det är väl ett tecken på att man har blivit lite tråkig känner jag. Men jag är säker på att vi hittar på nåt roligt senare i höst, när vi har lite mer tid. Ikväll blir det i alla fall mys i soffan.


 
Jonas är så söt på vänstra bilden. Den är från första sommaren ihop. Han plockar bort ett kryp från mitt hår,




Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh grattis gumman!!=D

2008-10-08 @ 18:14:47
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Antonia

Åh, vännen:) jag blir alldeles rörd när jag läser det där och ser de fina bilderna på er två. Ni är helt ärligt det finaste par jag någonsin träffat. A perfect match helt enkelt, och ett "once in a lifetime - couple"! Så grattis i mängder! Hoppas ni får ta igen firandet snart då:) Kram

Postat av: alexandra

ja, men vi får ju inte glömma att ni faktiskt var på en utlandsresa nyligen tillsammans också!=D

2008-10-08 @ 20:41:54
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0