Pippi


"Lugna ner dej ett par hekto" - Pippi Långstrump
Ja, en klok tjej. Mycket klokare än de flesta av oss. Pippi är den första boken jag läser. Nu har jag börjat på "Anne på Grönkulla". Jag var på biblioteket idag och fick tag på en del böcker, närmare bestämt 10. Nu saknas det bara två så har jag alla jag behöver för denna kursen. Mycket att läsa på inte ens en månad, men det mesta är ju barnlitteratur så det ska väl gå=) Jag är bara nöjd över att så mycket fanns på biblioteket. Gratis är bäst.

Idag när jag kom hem, alldeles seg i huvudet möttes jag av något så underbart. På köksbordet stod en alldeles vacker bukett med blommer i min favoritfärg och ett fint kort till. Helt oväntat. Det värmde mitt hjärta.





Kommentarer
Postat av: alexandra

Va fint gjort. Förtsår att det värmde ditt hjärta. Ta tillvara på de små gesterena. Kram på dig gumman!

2008-10-02 @ 05:59:12
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0