kakelmannen

Nu har äntligen kakelmannen vart här och bytt ut vårat tråkiga vita 15x15 kakel till grått 5x5. Vi har ju bara väntat sedan i juni typ. Men nu! Mycket finare! Jag är så nöjd! Det ska bara fogas imorgon så är alles klart. Känns nästan lite synd att köket är fint nu, för jag och Jonas söker ju lägenhet för fulla muggar. I somras bestämde vi att vi fixar till vår etta och bor kvar nåt år till. Och visst har vi fått det mycket finare nu, men det är ändå för trångt känner vi nu efter sommaren.

Men men vi kommer ju ialla fall få ha det fint här hemma tills det är dags för flytt. För det vet man ju aldrig när det blir ändå! Kanske smäller in en bild imorgon när det är helt klart! Åh jag längtar tills jag kan baka scones i det fina köket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0