Sjuker

Nu slog det till. Jag visste att jag inte skulle komma undan! Jäkla förkylning. Tur att jag har så lite skola denna veckan då! Så jag missar väl inte så mycket. Jag visste att jag skulle bli sjuk för Jonas har varit förkyld ett tag nu och det är alltid så det börjar. Jonas drar på sig nåt å sen smittar han mig. Men jag förlåter honom. Han var nere i morse och handlade upp halva apoteket så nu har jag vitaminer, sugtabletter och piller så det räcker och blir över för resten av året.
 
Jag ska döda den här förkylningen
.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag "utmanar" dig i min blogg=P Hoppas du mår bättre vännen! puss

2008-11-07 @ 12:07:36
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0