biljetter bokade

Yes Yes Yes! Nu har jag och älskingen precis bokat våra biljetter till Rise Against! Tjoho! Vi ska se dem i London i mars. Grym musik och sångaren har en röst som jag bara älskar! Längtar så! Vi passar ju på att ha mys-weekend med shopping och sånt också. Nu ska vi bara boka flyget dit också hihi=) Jag ska spara mina shopping-pengar tills dess. Ska bara shoppa sånt som är nödvändigt nu. Kan ju försöka i alla fall.
Pratade precis med min chef också så jag kommer få jobba under jullovet. Kommer behöva pengarna ju=)


Längtar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jasså har ni jullov? det har inte vi...vårt lov är inte förens till sommaren. Kul att gå på konsert!=)

2008-11-26 @ 06:05:53
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

får väl för att det är jul...men vi är inte lediga från plugg i vilket fall, fast csn tror eller vill sig det...iaf inte min klass...för underjulen har vi en hemtenta att skriva + en b-uppsats och har då inte något "skol" uppehåll tyvärr...vet inte varför csn betalar ut så, dem gör ju likadant till alla studenter.

2008-11-26 @ 12:29:55
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0