Myrkrig

Igår städade jag här hemma. Som en riktig husmor! Jag gjorde allt, rubbet. Jag tvättade t.o.m golvet och vädrade mattor! Galet säger jag. Sen var det partaj på kvällen. Förfest här, som vanligt och nu varken luktar det eller ser nystädat ut här längre. Haha men det gör inget.
Vi, eller jag och Daniel iaf... eller kanske bäst att jag talar för mig själv,  hade väldigt kul. Det var länge sedan vi fick dansa loss lite grann. Jag kan dansa hur länge som helst och jag är nog en av de kanske pinsamma(?) människor som dansar enbart för att det är så himla skoj! Hur jag ser ut är en annan fråga. Haha, nej, men hur farligt kan det vara?
Men det var otroligt mkt glas på golvet så på vägen hem i pumpsen var jag väldigt öm i fötterna.

Idag skulle jag ha slappardag framför tv:n, men vad händer? Mitt i mitt tv-tittande hör jag krchh och det blir myrkrig på alla kanaler. Hemskt. Så nu sitter jag här. Jonas kom hem nu så jag kan underhålla mig med honom tills detta har löst sig.

Nu är det nog dags för mig att äta frukost.


Tyckte att det hade vart lite för många bilder på Myzli och för lite på Morris.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Åh! Drottningen!! Morris alltså:P. Kul förfest? hade gääärna varit med:(, men men..jag hade mys i varberg istället..hehe! Och vännen..dig har jag aldrig bockat av på "listan" för många gånger;)! Puss sötnosen

Postat av: alexandra

ja dansa är fan kul! jag kan med bara dansa och dansa, sen skiter jag i hur full och eländig jag ser ut hahahaha- ja jävlar. När jag kommer ner ska vi bannimig dansa som aldrig förr=P Miss ya! puss!!! ps. söt bild på morris=)

2008-07-06 @ 22:20:52
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0