Vem vet vad som händer med Terese?

Idag var sista föreläsningen innan tentan. That´s it! Nu blir det ingen mer hjälp. Satt kvar ett par timmar med några klasskamrater och pluggade. Det kommer gå bra. Jag är övertygad...

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Har inte gjort något alls nästan. Fick dock köpt en supersöt klänning som jag ska ha till nyår. Har kollat på den ibland men inte tänkt att jag skulle ha en sån. Men så provade jag den och tyckte att den var så jäkla söt på så jag köpte den. Fanns bara kvar i strl 32 som var närmast min egen (har ju 34). Men den gick på ändå! Hehe...Får inte bli för mkt julmat sen så jag inte får på mig den=)

Det är nästan först nu som jag och Jonas har blivit såna där "tråksambos" som bara sitter hemma med varandra på helgerna. Just nu finns det inget bättre än att mys i soffan till en film, spela tv-spel eller bara sitta vid bordet å prata.  Vi (eller jag i alla fall) har alltid tyckt att helgerna ska man spendera bland vänner och helst festa. Slappa framför tv:n kan man göra vilken vardag som helst. Mm... fast just nu finns det inte mkt som slår det.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0