sleten

Jag är så galet trött. Jag är ute på VFU nu igen. Helt underbart att vara i klassrummet nu veckorna innan jul. Väldigt mysigt plus att dagarna är lite roligare då man inte går efter vanligt schema. Enda nackdelen med VFU är att jag blir så otroligt trött. Inte klokt. Men jag blir alltid så att jag får svårt att sova när nåt är på gång. Inatt somnade jag inte förrän vid 03... Då är det segt att gå upp vid sju och arbeta med rätt högljudda barn hela dagen. Men jag lär mig för varje dag jag är där.
Jag hade gärna lagt mig å blundat ett stund men då vet jag hur natten blir. Nej, jag ska hålla ut och inatt ska jag fan sussa lika gott som Jonas alltid verkar göra. Har skickat efter lite grejer på nätet haha. Nåt måste man ju göra...

Fast man kanske kan lägga sig i soffan å liksom...halvblunda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh..segt. Jag känner nog som du tror jag. Så jäkla gött att få ord på vad det är man håller på med liksom, men plötsligt kändes det så självklart när du sa att du gick och la dig sent när det var mycket:) men vi får kämpa på vännen! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0