And then he was a she

Igår var vi hos vetrinären med Myzli och vi fick det bekräftat; Hon är en Han! Det gör ju inget, det blir bara en enklare kastrering och billigare också hihi=) Fast nu har ju hon vart vår lilla sötnos gumman i ett halvår så jag tror inte jag kommer börja kalla henne för prinskorv direkt. Hon får fortsätta vara en prinsessa.

Idag är det massa plugg som gäller för mig. Jag har ju missat en hel del i skolan nu dessa veckor så jag måste komma igen nu. Grammatik är kul, men kan vara rätt krångligt om man inte är med från början. Jag blir alltid snurrig när man ska börja använda en massa nya ord. Även om jag förstår vad de betyder så tycker jag att det kan vara svårt att hänga med när läraren pratar fort. Men så är det! Det hade ju kunnat vara såå mycket svårare så jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ni kasterade honom inte då? =)Hehe vad konstigt det måste kännas att det helt plötsligt är en hane...hihi...var tvungen att känna efter på maja, eller ja, titta så hon inta hade en oväntad boll=D haha puss!

2008-11-19 @ 06:54:30
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, haha, tänk på att det är känslan som är viktigast. Vad man känner sig som. Och eftersom Myzli inte kan prata människospråk så får väl din känsla avgöra att han kan vara en hon:). Vad mysigt det var att träffa dig i helgen förresten. Märkte ännu mer hur mycket jag saknat att bara snacka skit och umgåås! Kram kram hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0